COMPASS.COM.RO, imprimante outdoor de mari dimensiuni, distribuitor GRAPHTEC in Romania.

Showroom/service - 200719 Craiova,
str. Parangului, nr. 100B, Dolj
detalii contact


craftrobo

compass srl

HomePolitica de retur. GarantiiSuport tehnic. Politica de retur. Garantii. Termene si conditii

 

Suport tehnic COMPASS

 

Compass incearca intotdeauna sa va ofere cele mai bune servicii de asitenta tehnica sau service.

 

Pentru a beneficia de asistenta tehnica intrebarile si cererile dumneavoastra trebuie trimise OBLIGATORIU catre adresa de e-mail

compass.tehnic@gmail.com

Acesta trebuie sa contina o descriere amanuntita a naturii problemei dvs. si sa fie insotita de fotografii sau filme care sa ajute la solutionarea cererilor dvs.

Descrierea telefonica nu este suficienta, poate cauza neintelegeri si nu este operativa. Echipa tehnica de la Compass nu poate fi responsabila in nici un fel de solutionarea cu intarziere sau nesolutionarea situatiilor semnalate doar telefonic.

 

Mob: +40.731.970.466        

Tel: +40351.451.932

Tel. / Fax: +40251 41 41 70

 


 

   

Garantia limitata standard
 
Echipamentele COMPASS beneficiaza de o garantie standard de 12 luni. Consumabilele nu beneficiaza de aceasta garantie.
 
Detaliile garantiei standard sunt dupa cum urmeaza. In text vom abrevia service-ul autorizat COMPASS ca "SACP".
 
Inceputul si durata perioadei de garantie
 
Perioada de garantie incepe in ziua in care dealerul autorizat COMPASS instaleaza echipamentul. Utilizatorul ori revanzatorul va inregistra instalarea pe pagina www.compass.com.ro sau va trimite formularul de instalare pe adresa sales@compass.com.ro in max 30 zile de la data instalarii. 
 
Continutul garantiei
 
Garantia acopera  reparatiile defectelor de fabricatie survenite in conditii normale de utilizare - in conformitate cu specificatiile producatorului - si mentenanta specifica a fiecarui echipament in parte (in conformitate cu manualul de utilizare, certificatul de garantie, buletine informative Compass).

Reparat
iile includ rezolvarea tuturor problemelor (prin inlocuire de piese defecte sau nu) care impiedica functionarea normala a echipamentului (vezi specificatiile produsului). 

In toata perioada de garant
ie SACP va inlocui orice piesa care prezinta defecte de fabricatie dovedite in functionare gratuit sau contra cost. 
Se accepta inlocuirea tuturor pieselor care prezinta defecte ascunse de fabricatie in orice moment al perioadei de garant
ie.
 
 
Piese consumabile uzate
 
Piesele consumabile (de uzura) uzate, care conform specificatiilor, au durata de viata depasita, nu se vor inlocui in perioada de garantie in mod gratuit. De exemplu dar nu numai, cutitele, periile, curelele de transmisie, garnituri, simeringuri, lamele de stergere, capete de imprimare, statii de parcare, damperi, furtune, curele de angrenare, tuburi, oglinzi, lentile si surse laser etc. Detaliile referitoare la piesele consumabile le gasiti la Compass.
 
Garanția produselor achiziționate este de 12, în funcție de produsul achiziționat. Toate produsele achiziționate de pe site-ul nostru vor fi însoțite de certificatul de garanție.
Cuțitele si Mat-urile de la Cricut, Silhouette si Graphtec sunt considerate consumabile si nu au garanție (*decât in caz de defect din fabricație). La fel si cartuselele de cerneala.

*Defect de fabricație* - Cuțitul sau mat-ul nou vine cu defect de fabricație și nu funcționează
(ATENTIE! Doar produsele noi sigilate beneficiază de garanție pentru defect de fabricație), nu se aplica produselor probate de client sau care au funcționat din prima.
Termenul de garanție decurge de la data emiterii facturii. Cumpărătorului i se garantează că în cazul defectării în condiții normale de utilizare, pe durata perioadei de garanție, produsul va fi reparat gratuit sau înlocuit, după caz, la sediul firmei noastre în termen de maxim 15 zile calendaristice.

Condițiile de garanție precum și procedura în cazul defecțiunii unui produs sunt detaliate în Certificatul de garanție.

 
Recomandări pentru trimiterea produselor in garanție:

Taxele de expediere vor fi suportate integral de către client.

Pentru trimiterea produselor în garanție va rugam trimiteți o solicitare în scris pe adresa de email: compass.tehnic@gmail.com sau sales@compass.com.ro , care sa conțină Nume, Prenume, Telefon, Număr Factura, Data Facturii, Produs, Motivul Trimiterii.
Numai cererile scrise se vor lua în considerare!

Nu trimiteți colete către firma noastră fără a primi un număr de retur (RMA). Alături de datele de expeditor, trebuie să menționați pe colet numărul de retur primit în urma solicitării de retur.
 
Timp de raspuns si reparatie
 
COMPASS face tot posibilul pentru a raspunde solicitarilor cât mai urgent posibil.
 
In cazul reparat
iilor la sediul clientului, acesta trebuie sa asigure toate facilitatile si consumabilele necesare (ex. cerneala, solutie de curatie, solutii de ungere, alimentare lectrica, spatiu de lucru, etc.) pentru o buna desfasurare a activitatii de service pentru tehnicienii COMPASS.
Va rugam sa aveti la indemana numarul de serie al masinii si sa fiti pregatit sa raspundeti oricaror intrebari legate de diagnosticare.
 
Taxe deplasare si manopera 
COMPASS nu va calcula taxe de manopera pentru reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor de fabricatie din perioada de garantie. Taxa de deplasare se va factura in avans. Se vor calcula taxe de manopera si piese pentru lucrarile de mentenanta obligatorii si inlocuirile pieselor consumabile necesare. Se va taxa transportul pieselor de la producator la service. Nu se vor taxa manoperele si piesele daca interventia este rezultatul direct al unei probleme cauzate de un defect de fabricatie. In toate celelalte situatii lucrarea va fi contra cost.
 
 Exceptii ce NU sunt acoperite de garantii
 
Utilizari eronate. Necitirea sau ignorarea indicatiilor cuprinse in manualul de utilizare, etichetele aparatelor sau oferite de catre tehnicienii Compass.
 
Probleme rezultate din utilizarea incorecta sau excesiva a echipamentelor. Utilizarea corecta a fiecarui echipament este descrisa in manualul de utilizare, certificatul de garantie si buletinele tahnice Compass.
 
Probleme cauzate de nerespectarea de catre utilizator a scadentelor de revizie obligatorie. Scadenta reviziilor pentru fiecare echipament este descrisa in manualul de utilizare si este clarificata pe parcursul instalarii sau instruirii.
 
Probleme aparute ca urmare a utilizarii echipamentelor folosind reglaje si setari ce nu corespund cu specificatiile echipamentului sau setari furnizate de o terta parte. Aceste setari sunt descrise in manualul de utilizare.
 
Deviatii intre printare si taiere cauzate de:
Valori incorecte introduse in controlul masinii.
Efecte negative ale temperaturii materialului (dilatari si comprimari).
Materiale de laminare neagreate.
 
Piese deteriorate cauzate de asezarea/incarcarea incorecta a materialelor.
 
Probleme aparute ca urmare a reglajelor incorecte de temperatura sau uscarii accelerate ale materialelor printate.
 
Consumabile cum ar fi cerneala, suporturile media, cutite, pixuri, suporturi media, carioci, stilouri, lentile, oglinzi, tuburi laser.
 
Defecte cauzate de factori externi cum ar fi calculatorul PC, cabluri, configuratie hardware, piese de schimb neoriginale, praf, incarcari statice, umiditate ori temperatura, lipsa de pamantare certificata, lipsa stabilizator de tensiune si sursa neintreruptibila.
 
Se va pierde orice drept la garantie si la asistenta tehnica gratuita in cazul folosirii cernelurilor non-conforme sau neautorizate precum si a oricaror consumabile de la o terta parte.
 
Defecte cauzate de setari eronate ale softului de printare.
 
Defecte sau probleme aparute in urma folosirii unor profile ICC sau setari de culoare nepotrivite.
 
Defecte sau probleme din cauza folosirii materialelor (media) de print nepotrivite sau non-conforme, din taierea laser a materialelor care produc gaze toxice sau corozive precum, dar nu rezumandu-se numai la acestea - teflon, cauciuc, pvc, compusi pvc, mdf, forex, diverse placaje si conglomerate care prin ardere se descompun sau genereaza gaze toxice, produsi cancerigeni, gaze corozive. Deoarece gazele sunt dispersate in aerul inconjurator este obligatorie utilizarea unos statii de filtrare cu carbune activ si filtre HEPA la evacuarile masinilor (se monteza hote inainte de filtre in cazul echipamentelor deschise, de o forma complexa sau a imprimantelor).
 
Piese care nu contribuie la functionarea echipamentului si nu afecteaza calitatea produsului finit (capace de acoperire, stand).
 
Toate problemele legate de software sau de cheia hardware a acestuia (dongle).
 
Daune aparute ca urmare a accidentelor cum ar fi - inundatie, furtuna, fulgerare, foc, furt, etc.
 
Compass nu va raspunde de eventualele daune cauzate de pierderi de date si costuri ale reparatiilor si reconfigurarilor echipamentelor.
 
Garantia se pierde in urmatoarele situatii
 
Daca beneficiarul nu si-a platit facturile scadente catre Compass sau SACP.
 
Daca se pierde certificatul de garantie sau nu se poate identifica seria de fabricatie a aparatului.
Daca nu sunt indeplinite conditiile prezente in certificatul de garantie. Daca nu se respecta temperatura si mediul de lucru si aparatul se utilizeaza pe orice perioada fara dispozitivele menite sa acorde protectie (lipsa de pamantare certificata, lipsa stabilizator de tensiune si sursa neintreruptibila).
 
Daca au avut loc interventii in echipament de catre persoane neautorizate sau fara permisiunea Compass. Daca s-au folosit setari oferite de catre persoane neautorizate Compass.
 
Obligatiile beneficiarului
 
Sa trateze echipamentele cu maxima responsabilitate si sa se asigure ca echipamentele sunt utilizate numai de catre personal pregatit de catre Compass, competent si specializat.
 
Sa utilizeze echipamentele in incaperi curate, dotate cu aer conditionat, cu instalatie electrica adecvata, cu tensiune stabilizata si cu impamântare, fara umezeala si praf, bine aerisite.
 
Sa nu faca modificari in structura echipamentului fara permisiunea scrisa a Compass. Sa nu demonteze piese din echipamente.
 
Sa urmareasca si sa respecte planul de revizii.
 
 
Returnare produse Recomandari pentru returnarea unui produs
 
Dreptul de retur este de 14 zile calendaristice de la data de facturare.
 
In cazul în care dorești sa returnezi un produs, iată ce poți face pentru o buna desfășurare a procesului de retur:

1. Poți opta pentru trimiterea unei cereri pe e-mail la adresa compass.tehnc@gmail.com (care sa conțină nume+prenume, date de contact, numărul comenzii si produsul pe care dorești sa îl returnezi) in care sa iti exprimi dorinta de returnare a produsului sau poti opta pentru completarea modelului de cerere de retur furnizata mai jos. Desi acest formular nu este obligatoriu, recomandam utilizarea lui, deoarece usureaza procesul identificarii comenzii dumneavoastra. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Va recomandam sa nu trimiteti colete catre firma noastra fara a ne contacta in prealabil. Astfel, eliminam posibilitatea ca coletul sa ajunga la noi fara datele de contact ale clientului.

2. Pentru siguranta produselor la transport, va recomandam sa impachetati produsul in mod corespunzator (de exemplu, puteti trimite produsul in aceeasi cutie in care l-ati primit).  COMPASS nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.

3. Nu se pot returna produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 24 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

4. Nu se pot returna produse care au fost aduse pe baza de comanda. (decat daca au un defect din fabrica)

5. Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

6. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client.

7.  Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 14 zile calendaristice de cand am primit notificarea de retragere din partea clientului. Putem amana rambursarea pana la data receptionarii produselor sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia clientul a trimis produsele către noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

8. Nu se pot returna produsele din categoria sublimare pe bumbac (pudra + hârtia de sublimare bumbac) doar în cazul în care produsele sunt sigilate.

9. Nu se pot returna produsele din categoria hârtie de sublimare decât daca topul este sigilat

10. Nu se pot returna produsele din categoriile vinil sticker, vinil haine, autocolant, accesorii,  decat în cazul în care produsele sunt sigilate.

11. Nu se pot returna consumabile desigilate (de tip cutite, suporturi de cutite, suporturi sau cutting-mat pentru media, carioci, pixuri, stilouri, markere, etc)

12. Imprimante, consumabile

- Nu se pot returna imprimantele și multifuncționalele ale căror consumabile le-ai desigilat

- Nu se pot returna imprimantele și multifuncționalele care au fost inițializate

- Se pot returna consumabilele de tipul cartușelor pentru imprimanta, recipienti cerneala, doar daca sunt sigilate

Pentru informații suplimentare nu ezitați sa ne contactați pe numărul de telefon 0251.414170 in timpul orelor de program sau ne puteți scrie pe adresa de mail compass.tehnic@gmail.com sau sales@compass.com.ro

13. Nu se pot returna folia de teransfer sau termotransfer (de sticker sau de haine) din care s-a utilizat o anumita cantitate;

14. Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii produsului.
 
 
 
Termene si conditii. Dispozitii finale
 
Art. 1. Comenzilor primite online li se aplica legea contractelor de la distanta, supuse Legii Romane si se completeaza cu prevederile legislatiei Romane in vigoare. Orice neintelegeri legate de incheierea, interpretarea, executarea si incetarea prezentului contract (contractul de la distanta) vor fi rezolvate pe cale amiabila. In caz de nesolutionare pe cale amiabila, partile se pot adresa instantei competente din Craiova, sediul furnizorului.
 
Art. 2. Prezentul contract de la distanta se completeaza cu informatiile din factura, specificatiile tehnice, Procesul Verbal de receptie, documentatia de instalare, certificatul de garantie trimise Beneficiarului de catre Furnizor (Compass).
 
 
Art. 3. Acest contract de la distanta aplicabil comenzilor primite prin mijloace informatice se considera incheiat la data acceptarii prevederilor sale de catre Beneficiar prin acceptarea la plata a facturii emise de Furnizor. Contractul se considera incheiat la Craiova, Romania.

 

 

 

Imprimante | Cutter-plotter | print/OBIECTE | CNC / Laser | Scannere | print/textil | echipamente | E-lite Displays | media | Cerneala | Consumabile | Politica de retur. Garantii |  Prima pagina
© 2007-2013 GraphtecRomania.ro  |  Str. Parangului, nr. 100B, 200719, Craiova, Dolj, Tel: +40-721.231.431 | CONTACT

Pagini web - webdesign si gazduire website